×
Registrering

Profil Informationer

Login Data

eller login

Fornavn kræves!
Efternavn kræves!
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Email kræves!
This email is already registered!
Kodeord kræves!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Bekræft betingelser!
Email or Password is wrong!

Leveringstid

HURTIG LEVERING

Bestiller du inden kl. 11.00, afsendes din bestilling samme dag indenfor få timer. 

PostNord leverer på din adresse allerede dagen efter mellem kl. 8 & 17 - alle dage undtagen søndag.

OBS: Fra d. 1/1 2017 leverer PostNord ikke længere på lørdage.

Bestiller du mellem fredag efter kl. 11 og mandag kl. 11, leverer vi om tirsdagen, så din fisk er helt frisk.

Du kan dog afhente din fisk i Hvide Sande hverdage kl. 10-12 og om lørdagen kl. 6-9. 

HVIS DU IKKE ER HJEMME HVERDAGE MELLEM 08:00 – 17:00

Ved du på forhånd, at du ikke har mulighed for at være hjemme på leveringstidspunktet, har du følgende muligheder:

  • Ved bestilling kan du skrive en leveringsanvisning, hvor PostNord må stille dine varer. Hvis du ikke er hjemme og ikke har angivet en leveringanvisning, vil PostNord forsøge at ringe til dig – på det nummer, som, du har oplyst ved bestillingen – så I kan aftale, hvad der skal ske med varerne.
  • Er det ikke muligt at komme i kontakt med dig og der ikke er lavet en leveringsanvisning, er PostNord nødsaget til at tage dine varer med igen og varerne bliver herefter kasseret. Du vil blive opkrævet det fulde beløb, da alle varer bliver kasseret, idet Fish4you Hvide Sande ikke længere kan garantere for kvaliteten. Det er ikke muligt at få pengene retur.
  • Du har efter levering af fiskekassen selv ansvaret – Fish4you påtager sig ikke ansvaret for evt. hærværk eller tyveri.

Aflåst opgang

PostNord leverer hverdage i tidsrummet kl. 8:00 – 17:00, hvor posten vil forsøge at komme ind i opgangen og aflevere din bestilling.

I de fleste tilfælde lykkes dette fint, men afhænger af forholdene i den enkelte opgang. Hvis du vurderer, at posten ikke har mulighed for at komme ind i opgangen i dagtimerne, har du mulighed for at:

  • Tilføje en nabo i feltet med bemærkninger, som posten kan ringe på hos.
  • Oplyse låsekode til døren
  • Flytte din leveringsadresse til ny adresse – evt. firmaadresse.

Hvis varen ikke dukker op

Hvis varen mod forventning ikke leveres på det aftalte tidspunkt, skal du hurtigst muligt kontakte Fish4you.dk.

Kundeservice har følgende åbningstider: Mandag – Fredag kl. 8.00 – 15.00 på tlf. 96 75 12 09.

Du kan også sende en mail til: kundeservice@fish4you.dk